دوره های آموزشی نِمُو

دوره های آموزشی اختصاصی موسسه مشاور اقتصاد نمو ، دپارتمان آموزش سازمانی را می توانید در این صفحه مشاهده کنید‌!

دوره های اقتصاد مهندسی

اقتصاد مهندسي

آموزش اقتصاد مهندسی

در این دوره شما به عنوان یک مدیر با آشنایی با مفاهیم و تکنیک های تخصصی اقتصاد مهندسی و انجام کارهای عملی خواهید توانست برای انتخاب پروژه های خود به درستی تصمیم گیری نمائید.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های بازی جدی سازمانی ( مدیریتی )

بازي هاي جدي لگو

بازی های جدی لگو

در این دوره فراگیران با یکی از ابزار یادگیری تجربی یعنی بازی های مدیریتی با استفاده از لگو آشنا می شوند . یکی از خصوصیات بزرگ این دوره ها “بازی های جدی لگو” ، عدم استفاده از کتاب ،جزوه ،قلم ،ویدیو پروژکتور و اسلایدهای پاورپوینت می باشد . اساس این متدلوژی بر ساخت مدل های سه بعدی با استفاده از لگو بنا نهاده شده است.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های رهبری در سازمان

دوره آموزشي مربيگري

بازی راه و رسم مربیگری

در این دوره درک خواهید کرد که مربیگری به عنوان یک ابزار توانمند و در عین حال یک شایستگی رهبری می‌تواند مدیران را در راهنمایی و راهبری سرمایه های انسانی درون سازمان در جهت نیل به اهداف سازمانی یاری رساند.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های مدیریت آموزش

مهارت هاي تدريس اثربخش

مهارت های تدریس اثربخش

این دوره، مدرسان حرفه‌ای را در یک کار گروهی با مهارت های تدریس اثربخش آشنا می‌کند که تا با خروج از ساختار ذهنی تدریس سنتی و بهره ‌گیری از مهارت تسهیل ‌کنندگی و مربیگری، به شکلی محتوا را ارائه کنند که در عمل، فراگیران بتوانند آن را به صورت کاربردی در تدریس خود به کار گیرند.

مشاهده و ثبت نام...
ارزشيابي اثربخشي roe

 مدل ارزشيابي اثربخشي ROE

با توجه به ناکارآمدی مدل‌های ارزشیابی آموزشی موجود و آثار منفی آنها بر نظام‌های آموزشی، مدل ارزشیابی اثربخشی ROE به عنوان دستاوردی نوین در حوزه ارزشیابی آموزشی علاوه بر کمک به ارتقای اثربخشی برنامه‌ها و نظام‌های آموزشی در سازمان‌ها، میزان اثربخشی آنها را بر مبنای انتظارات ذینفعان ارزشیابی می‌کند.

مشاهده و ثبت نام...
استاندارد اموزشي iso10015:2019

دوره آموزشي استاندارد اموزشي iso10015:2019

در صنعت آموزش با ارائه استانداردهای جدید و منسوخ شدن استانداردهای قبلی، آشنایی کارشناسان و مدیران آموزش با این استانداردها و به ویژه استاندارد آموزشی 10015:2019 ISO با تغییرات کاملا اساسی ارائه شده، در راستای بهینه سازی خدمات آموزشی ضروری است.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های مدیریت بازاریابی و فروش

عصب شناسي طراحي

عصب شناسی طراحی

این دوره آموزشی بخش گمشده طراحی را به شما نشان داده تا فرآیند پنهان ذهنی را در مغز که افراد را به عنوان مثال وادار به کلیک روی یک وب سایت خوش دیزاین می کند را درک کنید. این چیزی است که عصب شناسی طراحی ارائه می کند.

مشاهده و ثبت نام...
بازاريابي عصبي

بازاریابی عصبی

در این دوره روش های اساسی در حوزه های جدید عصب شناسی مصرف کننده و بازاریابی عصبی به شما ارائه می شود. این دوره نگاهی کلی را در رابطه با کاربرد علوم اعصاب در کسب و کارها در حال حاضر و آینده ارائه می دهد.

مشاهده و ثبت نام...
بازي هوش مذاکره

بازی هوش مذاکره

در این دوره با توجه به دغدغه های فروش در حوزه مذاکرات تجاری، شما به عنوان یک مذاکره کننده حرفه ای یاد خواهید گرفت که چطور با هوش پنهان خود ؛ در مذاکره بازی کنید و برنده شوید !

مشاهده و ثبت نام...
فروشگاه مداري

آموزش جامع فروشگاه مداری

در این دوره به شما محتوایی ارائه خواهد شد که حاصل سال ها تلاش، آموزش و تجربه فعالیت های بازاریابی و فروش بوده است. امید است که با آموزش آن در راستای افزایش بهره وری کسب و کارها قدمی مؤثر برداریم.

مشاهده و ثبت نام...
ويزيتوري حرفه اي

آموزش جامع ویزیتوری حرفه ای

اگر دوست دارید به هنگام حضور در بازار، مجهز به تکنیک‎های مؤثر در فروش حضوری باشید، در این دوره از حجم انبوه این تکنیک ‎های کارآمد، شگفت زده می‎ شوید. این تکنیک ها آنچنان با دقت و کیفیت در محتوای آموزشی گردآوری شده اند، تا پشتیبان شما در برابر سخت ترین خریداران باشند.

مشاهده و ثبت نام...
دوره آموزشي بازاريابي و فروش تلفني

بازاریابی و فروش تلفنی

در این دوره کاملا کاربردی براساس انتظارات آموزشی مخاطبین هدف و همچنین اجرای پیش آزمون (pre test) قبل از برگزاری دوره، مهارت های تخصصی مذاکره برای بازاریابی و فروش تلفنی به صورت سازماندهی شده ارائه می شود.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های مدیریت روابط عمومی

روابط عمومي هوشمند

روابط عمومی هوشمند

در این دوره با نگاهی جامع به آنچه روابط عمومی سازمان ها و فعالان این حوزه برای هوشمندسازی خود نیاز دارند آشنا شده و با استفاده از مهارت ها و وظایف تعریف شده نحوه پیاده سازی اصولی آن را خواهند آموخت.

مشاهده و ثبت نام...
نرم افزار تدوين فيلم

نرم افزار تدوین فیلم

در این دوره به عنوان یک فعال حوزه روابط عمومی با آشنایی با نحوه استفاده از نرم افزار تدوین فیلم، ساخت فیلم، کلیپ و انیمیشن را برای یک ارائه جذاب و انتشار در رسانه مورد نظر یاد خواهید گرفت.

مشاهده و ثبت نام...
عکاسي در روابط عمومي

عکاسی در روابط عمومی

در این دوره مهارتی شما به عنوان یک فعال در حوزه روابط عمومی با یادگیری اصول فنی و هنری عکاسی خواهید توانست سوژه های مورد نظر خود را براساس اهداف تعیین شده ثبت و منتشر کنید.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های مدیریت سرمایه انسانی

روانشناسي مديريت تغيير

روانشناسی مدیریت تغییر

در دوره روانشناسی مدیریت تغییر شما می توانید با یادگیری مفاهیم کلیدی و مهارت های کاربردی چالش های فرآیند تبیین و اجرای تغییر و تحول در سازمان خود را کشف کرده و مسیر را برای خود و کارکنانتان تسهیل کنید.

مشاهده و ثبت نام...
کارآفريني سازماني

کارآفرینی سازمانی و استراتژی کارآفرینانه

سازمان هایی که از کارآفرینان سازمان حمایت می کنند، اغلب با وجود این چنین سرمایه انسانی توانمندی نوآورتر و چابک تر هستند. در دوره کارآفرینی سازمانی با آشنایی با مفاهیم و مهارت های مورد نیاز خواهید دید که چگونه با ارزش آفرینی به یک کارآفرین در سازمان خود تبدیل خواهید شد.

مشاهده و ثبت نام...
اصول سيستماتيک چند مهارته شدن

اصول سیستماتیک چند مهارته شدن کارکنان و نحوه ارزیابی شایستگی آنان در سازمان ها

در این دوره، که ویژه کارشناسان، سرپرستان خطوط تولید و پرسنل آموزش طراحی شده است، قادر خواهند بود سطوح مهارتی کارکنان را ارزیابی کرده و با تدوین برنامه های آموزشی اثربخش شاخص عملکردی سازمان را ارتقاء دهند.

مشاهده و ثبت نام...
رفتار شهروندي سازماني

رفتار شهروندی سازمانی (OCB)

در این دوره مخاطبین هدف با مفاهیم و مصداق های واقعی رفتارهای فرانقشی آشنا شده و به ضرورت وجود این رفتارهای ارزشمند در راستای تبدیل شدن به شهروندان واقعی سازمان ها و تحقق اهداف سازمانی پی خواهند برد.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های مدیریت مالی و حسابداری

دوره های مدیریت کیفیت

خطاناپذيري

خطا ناپذیرسازی (POKA YOKE)

در این دوره صاحبین کسب و کارهای تولیدی و خدماتی با آشنایی با مفاهیم خطا ناپذیرسازی قادر خواهند بود روش های پوکایوکه را در راستای کاهش خطا و افزایش بهره وری در تولید محصول و ارائه خدمات خود پیاده سازی کنند.

مشاهده و ثبت نام...
استاندارد ITIL4

آموزش استاندارد ITIL4

در این دوره کاربردی با مشخص کردن Service Value system تعاریف جدیدی در استاندارد ITIL4 مطرح می شود که جذابیت زیادی برای تمامی کارشناسان و مدیران در حوزه IT و کسب و کارهای خدماتی ایجاد می کند.

مشاهده و ثبت نام...
5S

نظام آراستگی محیط کار 5s

در این دوره شما در جایگاه یک مدیر و یا کارمند با آشنایی با 5s به این درک خواهید رسید که ساماندهي محيط كار يك مسئوليت اضافي نيست و بخشی از كار روزمره شما محسوب می‌گردد و عده ای دیگر موظف به اجراي آن نیستند.

مشاهده و ثبت نام...

دوره های مهارت های نرم خود مدیریتی

آموزش تيم حرفه اي

بسته آموزش تیم حرفه ای T8

تیم متخصص دپارتمان یادگیری مؤسسه نمو با تجربه بیش از 10 سال اجرای آموزش های سازمانی و شناسایی اصلی ترین دغدغه ها و نیازهای آموزشی سازمان ها و مجموعه های کارفرما، بسته اجرایی آموزش تیم حرفه ای T8 را در قالب یک پیکیج کامل مهارت های نرم برنامه ریزی و طراحی کرده است.

مشاهده و ثبت نام...
آموزش تفکر سيستمي

دوره آموزش تفکر سیستمی

دوره آموزش تفکر سیستمی طوری طراحی و برنامه ریزی شده است تا شما بتوانید به صورت اصولی با مفاهیم نظری تفکر سیستمی آشنا شده و در قالب ارائه مثال، معرفی تکنیک ها و ابزارها و تمرین های کاربردی بتوانید نحوه پیاده سازی آن را در سازمان خود بیاموزید.

مشاهده و ثبت نام...
مديريت زمان

مدیریت زمان

در این دوره آمورشی کاربردی، شما خواهید دید که مدیریت زمان اصولی چگونه منجر به استفاده بهینه از زمان می شود. علاوه بر آن شما یاد می گیرید به عنوان یک مدیر توانمند زمان به خوبی فرصت‌های تفریح و فراغت برای خود ایجاد کنید و با لذت بردن از مسیر زندگی، به اهداف و نتایج خود دست یابید.

مشاهده و ثبت نام...
مديريت استرس

مدیریت استرس

در این دوره آموزشی، با بررسی عوامل مختلف استرس در زندگی و محل کار و ارائه تکنیک های اجرایی و کارآمد در قالب راهبردهای ذهنی، عاطفی و رفتاری، شما را به مسیری اثربخش در جهت مدیریت استرس هدایت می کنیم.

مشاهده و ثبت نام...
دوره آموزشي تقويت خلاقيت

راهکارهای تقویت خلاقیت در سازمان

در این دوره با بهره گیری از روش های نوین و تعاملی یادگیری و ارائه راهکارها و تکنیک های کاربردی شاهد آن خواهید بود که تقویت خلاقیت مانند هر مهارت دیگری امکان پذیر است. همچنین شما به عنوان یک فرد خلاق چگونه می توانید در رشد سازمان خود سهیم باشید.

مشاهده و ثبت نام...
آموزشي تفکر خلاق

تفکر خلاق

در دوره تفکر خلاق با ایجاد فضایی پویا برای یادگیری و با بهره گیری از روش های ایفای نقش و فعالیت های گروهی، شما می توانید مهارت ها و تکنیک های لازم برای پرورش تفکر خلاق را در خود تقویت کنید.

مشاهده و ثبت نام...
ضروري ترين مهارت هاي توسعه فردی

ضروری ترین مهارت های توسعه فردی در سازمان ها

در این دوره آموزشی ضروری ترین مهارت ها برای یک برنامه توسعه فردی در راستای توانمندسازی فردی و سازمانی مخاطبین هدف ارائه می شود. علاوه بر آن شما می توانید در یک مسیر یادگیری در کنار مدرس حرفه ای برنامه ریزی کارآمدی را برای توسعه فردی خود داشته باشید.

مشاهده و ثبت نام...
اصول ارتباط مؤثر

اصول ارتباط مؤثر (تعامل 360)

در دوره اصول ارتباط مؤثر در یک فضای تعاملی یاد می گیریم که چطور با تکنیک های اثربخش این مهارت ضروری زندگی را در خود تقویت کنیم و بهتر از همیشه بتوانیم مشکلات برقراری ارتباط با دیگران را مدیریت کنیم.

مشاهده و ثبت نام...
گفتگوي دشوار

گفتگوی دشوار در مذاکره

در این دوره خواهید دید که در گفتگوهای دشوار مذاکره می توان مسیر را به سمت برد هر دو طرف هدایت کرد، اگر به این موضوع واقف باشید که برای هر تاکتیک مذاکره یک ضد تاکتیک یا ضد ترفند هم وجود دارد.

مشاهده و ثبت نام...
اسکرول به بالا