تولید محتوای آفلاین تعاملی

تولید محتوای آفلاین تعاملی با نمو

تعریف مسئله

چرا من به "تولید محتوای آفلاین تعاملی" نیاز دارم ؟

چطور می شود فعالیت ها و واکنش های فراگیران را در مسیر یادگیری رصد کرد؟

آیا دوره های آموزشی آفلاین تنها تماشای ویدئو های ضبط شده از تدریس استاد است؟

چطور می شود در دوره های آفلاین فراگیر را با فرآیند آموزشی جذاب و تعاملی درگیر کرد ؟

محتواي آفلاين تعاملي

برای خیلی از افراد شرکت در دوره های آموزشی آفلاین سازمانی به معنی نشستن پای سیستم و تماشای ویدئوی های یکنواخت و خسته کننده ی یک مدرس معنی می شود و به همین دلیل فراگیران بدون هیچ رغبتی و فقط برای انجام وظیفه و تکمیل پرونده و ساعت آموزشی خود در این دوره ها شرکت می کنند. از طرف دیگر، با توجه به عدم دریافت بازخورد مثبت از این سبک آموزش بسیاری از متولیان و مجریان امر آموزش در سازمان ها به این باور رسیده اند که تولید محتوای آفلاین به هیچ عنوان اثربخش و مقرون به صرفه نبوده و باید بیشتر بر روی دوره های آموزشی حضوری تمرکز کنند.

محتوای تعاملی، ابزاری اجرایی در جهت افزایش اثربخشی در یادگیری الکترونیکی با تدوین سناریو آموزشی به صورت تخصصی و سفارشی سازی شده در قالب های متنوع رسانه ای ویژه آموزش های آفلاین

ما چطور تولید محتوای آفلاین تعاملی را امکان پذیر کردیم؟

همین موضوع، ما، تیم نمو، را بر آن داشت تا با تولید محتوای آفلاین تعاملی بتوانیم پاسخگوی دغدغه ها و نیازهای آموزشی سازمان ها برای برگزاری دوره های آفلاین بوده و اثربخشی در این حوزه را تحقق بخشیم. با ارائه این سبک محتوای آفلاین تعاملی ،فرآیندی از آموزش را طراحی می کنیم که مشارکت و تعامل فراگیران را بالا ببریم و آنها را به سمت یک تجربه یادگیری فعال و پویا هدایت کنیم، بدین صورت که:

حساسیت و تأکید ما بر ارائه بهترین کیفیت دلیل آن شد که پروژه های موفقی در حوزه تولید محتوای دوره های آموزشی آفلاین، همچون تولید محتوای آفلاین تعاملی دوره های آموزشی مجازی ویژه کارکنان و مدیران شهرداری مشهد و تولید محتوای آفلاین دوره آموزشی "پیاده سازی بخش انرژی نظام مدیریت سبز و شاخص مدیریت مصرف انرژی در دستگاه های اجرایی" به سفارش مجتمع آموزش و پژوهش تهران را در سوابق اجرایی خود ثبت کنیم.

هزینه چطور برآورد می شود؟

موشن گرافی

طرح های معمولی تا طرح های پیشرفته

پادکست

طرح های معمولی تا طرح های پیشرفته

ویدئوی تعاملی

طرح های معمولی تا طرح های پیشرفته

اینفوگرافی

طرح های معمولی تا طرح های پیشرفته

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما باشد

براساس درخواست کارفرما سناریو آموزشی می تواند بدون حضور مدرس تدوین شود و به جای آن حضور مجری و یا صدا گوینده تعریف گردد.
این کاملا مطابق خواسته کارفرما مشخص می شود، موردی بوده که محتوای آموزشی با مدرس هماهنگ شده و بر همان اساس تولید محتوا صورت گرفته است. اما مطئنا کیفیت کار با وجود یک سناریو آموزشی مدون متفاوت خواهد بود!
این طرح ها براساس سطح کیفیت تولید محتوای رسانه های مد نظر مانند ویدئو، موشن گرافی، گوینده و …، میزان تعاملی بودن سناریو آموزشی تعریف می شود.

درخواست خدمات

برای درخواست خدمات لطفا فرم زیر را کامل کنید.

اسکرول به بالا

تست پاپ آپ