برگزاری دوره های آموزشی در انواع سبک های یادگیری

برگزاری دوره های آموزشی در انواع سبک های یادگیری با نمو

تعریف مسئله

چرا من به "برگزاری دوره های آموزشی در انواع سبک های یادگیری" نیاز دارم ؟

اصلا چطور فراگیرا را تا آخرین لحظه با فرآیند آموزش درگیر نگه داریم ؟

چطور یک دوره آموزشی را به بهترین شکل برگزار کنیم ؟

چطور مشارکت و تعامل فراگیران را افزایش دهیم؟

دوره هاي آموزشي

یکی از دغدغه های متولیان و مجریان دوره های آموزش سازمانی برنامه ریزی و هزینه ای است که برای برگزاری یک دوره آموزشی پرداخت می نمایند . چرا که نمی توانند نظر مثبت کارکنان را جلب کرده و آنها را با فرآیند آموزش درگیر کنند. 

در واقع بعد از اینکه نیازهای آموزشی مخاطبین هدف ، شناسایی شد این موضوع اهمیت پیدا می کند که چطور می شود، فضایی ایجاد کرد تا افراد بتوانند از آموختن دانش و مهارت مورد نیاز خود لذت برده و با علاقه بیشتری فرآیند آموزشی  را  تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال کنند.

شاید حس خوبی داشته باشد وقتی یک دوره آموزشی را تمام می کنید،اما حس عالی وقتی ست که کاربرد آن در کار شما تأثیر مثبت میگذارد.

ما در نمو، چطور دوره های آموزش سازمانی را برگزار می کنیم؟

ما در موسسه نمو در تلاشیم با دریافت انتظارات شما از یک دوره آموزش سازمانی و همفکری با اساتید و متخصصین مرتبط با موضوع دوره، براساس نیازهای آموزشی مخاطبین هدف، گام های اجرایی برگزاری یک دوره آموزشی موفق را در چهار گام یادگیری تعریف کنیم و تا رسیدن به نتایج مطلوب با ارائه خدمات پشتیبانی در کنار شماییم. خدمات این بخش، بشرح ذیل است

به علت همین شرح خدماتی که تعریف کرده ایم قادر بودیم در برگزاری دوره های آموزشی به صورت سمیناری، کارگاهی و وبیناری برای سازمان های دولتی و نیمه دولتی (منطقه 4 عملیات انتقال گاز و شهرداری مشهد)، بانک (گردشگری و صنعت و معدن)، بیمه (پاسارگاد)، پارک علم و فناوری (خراسان شمالی و جنوبی) و محموعه های خصوصی (مجموعه تفریحی-گردشگری چالیدره و شرکت بازرگانی ارمغان تجارت) موفق عمل کنیم.

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما باشد

براساس مدرس منتخب، برنامه اجرایی، تعداد فراگیران و در نهایت حجم کار تعریف شده برای برگزاری دوره آموزشی هزینه نهایی از ساعتی 500 هزار تومان با توافق طرفین برآورد می گردد.

برای این مورد براساس خواست کارفرما از پرسشنامه های اختصاصی برای هر دوره آموزشی و تست سبک های یادگیری کلب استفاده می کنیم.

این محتوای آموزشی براساس رئوس محتوایی هر دوره آموزشی با رویکرد یادگیری خرد (خلاصه و کاربردی) در قالب های متن، عکس متن، اینفوگرافی، ویدئو و پادکست تولید و در گروه آموزشی مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

این بازدیدهای میدانی می تواند دو بار و یا بیشتر انجام شود که در برنامه اجرایی با توافق طرفین مشخص می گردد.

درخواست خدمات

برای درخواست خدمات لطفا فرم زیر را کامل کنید.

اسکرول به بالا